Hits

Azi, 29 octombrie 2011, am vizionat împreună cu mama mea, la Kanal D, emisiunea ''Asta-i România!''. Mai mulţi reporteri au pus întrebări unor persoane dintr-un sat, unde au fost aduse nişte moaşte.

Întrebare: Aţi sărutat vreodată moaştele?
O bătrână: Nu, niciodată.
R: Păi, nu aţi fost azi, la biserică?
B: Ba da.
R: Şi ce-aţi sărutat?
B: O chestie ca un coşciug, cu un geam. Am văzut o mână.
R: Şi ce credeţi că sunt acelea moaşte?
B: Pai...nu ştiu... ceva de la un sfint... un nas, o ureche...



R2: Mamaie, ce sunteţi, ortodoxă sau catolică?
Bătrana2: Sunt română, maică! Ce, vorbesc altă limbă!?
R2: Şi la ce vă închinaţi?
B2: La icoană...Cu faţa spre răsărit...


R3: De ce religie sunteţi?
Batrâna3: Religia asta nouă...de pe-acilea...catolică. Mai ca toată lumea...
R3: Şi la ce biserică vă duceţi?
B3: La biserica astea acilea...


Îmi cer scuze dacă cineva se simte ofensat din pricina acestor vorbe sau dacă nu mi-am amintit corect, fiecare frază din emisiune. Am căutat să o văd din nou, pentru a reţine, dar nu am găsit nimic.

România...

Speechless.

0 Comments:

Post a Comment